Halaman

Khamis, 17 Jun 2010

My new handbag + multipurpose pouch

Berbekalkan hook+D-ring and snap button yang dibeli secara online daripada craftshop di craftzone,siap my new handbag +pouch.Fabric adalah dari lebihan buat stool cover..kira sedondon mcm fesyen org umah sultan brunei:-) .yg menarik pasal bag ni kat tepinya(bhg depan ada satu lagi zip kecil utk letak brg2 rahsia wanita.Part yg mesin jahit aku x lepas aku pi jahit kat kedai jeans.abg kat kedai tu puji bag ni .siap ckp bag ni kalau bwk jalan2 x malu nih..bangga sekejap..;-).lepas tgk bag ni siap, si Aiman minta aku buatkan baju utk robot2 nya yg kecik2 tu..adus...permintaannya melampaui kebolehan aku.kakak dah book handbag utk nya ,si Abang pulak minta buatkan pencil case baru...nampaknya busy la aku lepas ni

1 ulasan:

  1. salam..
    cantiknya handbag...boleh tempah ke...sy susah nk jumpa handbag yg berkenan di hati tp tgk handbag awak ni sy berkenan sungguh..boile ke sy nk order ni? bpr rm?

    BalasPadam